Jak publikovat

Název

Dodržujte pořadí nadpisů h1 až h6.

Nadpis článku by měl obsahovat klíčová slova a příběh, který poradí/pomůže/utvrdí v názoru čtenáře.

Např.:

  • Travní sekačky se postarají o vaši zahradu
  • Zastřešení bazénu prodlouží sezónu koupání (od jara až do podzimu)
  • Peníze před výplatou se vždy hodí

Podtitul | Slogan

Využívá se zejména pro reklamní účely.

Upoutávka (Perex, Lead)

Lákavé upoutání pozornosti (obvykle přes všechny sloupce textu).

Text

Text rozvádí zajímavosti uvedené v upoutávce.

Doporučení:

  • text čleňte do stručných a přehledných celků
  • zdůrazňujte důležité informace

Výhody strukturálních (vytváří strukturu stránky) a sémantických (popisují povahu obsahu) prvků:

  1. Správně strukturovaný text může být interpretován podle možností daného zařízení (obrazovka, tiskárna, hlasový výstup) a preferencí uživatele.
  2. Strukturovaný dokument umožňuje lepší strojové zpracování a analýzu dokumentu (vyhledávání a určení důležitých pojmů).
  3. Vyhledávače lépe porozumí obsahu stránky a předloží tak uživateli lepší výsledky při vyhledávání.
  4. Rozdělení delších textů na kratší úseky zvyšuje dobrou orientaci na stránce.
  5. Pomocí stylů je možné jednoduše definovat vzhled dokumentu.

Odrážky | Číslování

Odrážky (výčet prvků) a číslování (uvádí pořadí) zdůrazňují informace.

Odkazy

Interní odkazy vytváří strukturu webu, externí odkazy zpřístupňují podrobnosti a zpětné odkazy zvyšují popularitu.

Jednotná infografika

Umocňuje (firemní) identitu.

Ilustrační fotografie a multimédia

Jeden obrázek je lepší než tisíce slov!

  • dodržujte uvedenou licenci (bez uvedené licence není možné obrázek použít)
  • raději nepoužívejte registrované značky a loga firem

(NE)odbornost

  • nepoužívejte příliš odborné výrazy a zbytečné podrobnosti

Kontrola pravopisu

Nejčastější prohřešky:

  • překlepy
  • pravopis
  • gramatika
  • typografie

SEO

Marketingový obor, jehož cílem je posílit pozici webové stránky ve výsledcích vyhledávání pro zadané klíčové slovo nebo slovní spojení.