Navigace umožňuje propojit obsah:
- zpřístupňuje přehlednou strukturu nejdůležitějších oblastí webu
- nabízí návštěvníkům orientační plán (mapu webu)
Kontaktní stránka (podrobně)
Firma:
- název, adresa, fotografie budovy, telefon, kontaktní formulář (e-mail) včetně příloh, chat
- sociální sítě (Facebook, Twitter, LinkedIn)
- provozní doba
- doprava (MHD, auto, pěšky), možnosti parkování
Kontaktní osoby:
- fotografie, jméno, funkce, odpovědnost, vzdělání, specializace, zkušenosti, projekty, předchozí zaměstnání, bydliště
- osobní informace (zájmy, dovolená, rodina, sport)
Úvodní stránka
Vstupní stránka (úvod, domů):
- Cílem je návštěvníka zaujmout
- Logo
- Název
- Slogan
- Aktuality
- Důvod k návratu:
- aktuality
- novinky
- události
- propagační akce
- speciální nabídky
Kdo jsme – prezentovat svoji odbornost, své schopnosti, dovednosti, zkušenosti atd.
- stručný odstavec
- konkurenční výhody
- výjimečnost
Co nabízíme – oblast podnikání (produkty, služby):
- vyzdvihnout jedinečné nabídky
- nabídnout řešení potřeb
- navrhnout slib
- být konkrétní a stručný
Ilustrační fotografie
Kontakt (stručně):
- telefon
- otevírací doba
- adresa
Dostupnost
- jak se k nám dostanete (auto, MHD, pěšky)
Stránka „O [název organizace]“ (nás)
Cílem je ujistit návštěvníka o úspěšném řešení jeho potřeb:
- poutavý příběh od skromných začátků, postupném zdokonalování až po současný úspěch včetně osobních informacích (zájmy, dovolená, rodina, sport)
- uveďte důvody vzniku (motivace, inspirace), dobu trvání, úspěchy, výsledky, reference a seznam významných klientů
- pro nedůvěřivé vysvětlete podstatu finančního zisku (důvod slev a dárků)
Obchod
- Pokladna
- Výzva k akci
- Produkty/Služby
- Objednávka
- Poděkování